robinpalmblad.blogg.se

2013-01-05
11:39:01

Godmorgon Och typ så :)
hej:) Förlåt vart inge bloggande igår. var så himla trött så jag gick och la miig i sängen och kollande på film :) 
 
Men nu har jag vaknat och sitter nu här.
 
Har funderat lite på att det är ju nytt år och nya saker händer hela tiden och att det bara är ca 17 skol veckor kvar i skolan sen är det lov igen :) så härligt eller hur ? Det går fort med alla lov och grejor :P
 
Sen vet jag inte vad som händer detta sommarlov hoppas på någe bra. 
vill inte ha det som förra sommarlovet. var inte äns hemma då. typ.. Tragiskt. men så kan det vara med kärlek ibland. 
 
Ja men vad gör ni ? Jag har tråkigt så jag startar youtube och kollar klart på kalle anka .. 
 
Harebra 
 
//// RP 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: