robinpalmblad.blogg.se

2013-01-03
12:57:33

Hejsan hejsan !!
hejsan och godmorgon min vänner som läser :D Jag har precis vaknat dröm nog en av dom finaste drömmarna jag har haft på länge. 
Familjen har varit utanför min dör möblerat om och jag har inte än märkt någonting när jag sov :P 
 
Vad händer idag för er ? 
För mig blir det att ta dagen som den kommer
 
Juste vad är det med en del personer? dom fattar ju inte vad man pratar om. jag pratar just nu om mitt ex och hon och jag är inte dom bästa. vi bråkar hela tiden precis som att vi inte var menade för varrandra. men satt upp till 3 för att få svaret JA eller NEJ av henne :P Tjejer :P Nu säger jag inte att alla tjejer är så men en del :D 
 
Kommer blogga mer snart. ska nu käka frulle :D 


Byebye  


//// RP
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: