robinpalmblad.blogg.se

2013-01-08
07:56:05

Morgon:P
Hejsan :) Sitter med kaffe och mackor i handen och ska snart springa iväg till bussen. jag börjar halv 9 och jag tar halv9 bussen till skolan. jaa jag vet jag kommer försent men vad gör man inte när man är trött :P så snart ska jag gå måste gå om typ en kvart :D 
 
Kaffe på morgonen är det viktigaste och sen ciggen är det löjligaste att ta men tyvärr så tar jag den ändå :P
Inte bra men men .. nu ska jag gå på toa och leta efter halsduk och vantar för det snöar ute. 
 
Hare bra i skolan och till dom som jobbar 
 
//// RP
 
 


Kommentarer:
#1: wendela

Jag har frågestund i min blogg just nu och det vore gulligt om du ville fråga något! ;)
http://www.nattstad.se/wendela?cat=139832

2013-01-08 @ 21:21:25

Fin blogg! Kolla gärna in min!:) Kram

2013-01-10 @ 16:57:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: