robinpalmblad.blogg.se

2013-01-06
23:35:55

Wazzup!?
hej mina kära vänner. Hur är läget ?

har inte bloggat på ett tag. med det beror på att jag inte har mått så bra. och försökt spendera tid med familjen. 
 
Ni vet väl hur det känns att gå med en skön känsla i hjärtat när man är kär. jag går med den hela tiden. och jag kan inte göra någonting åt det. jag vill inte släppa henne ur mina ögon igentligen. och jag vågar inte säga att det är DU. för jag vill inte veta fortsättnigen efter det. 
Det kan gå åt helvete och jag aldrig ser diig mer eller så. Eller så blir det bättre. Man vet inte Skulle Vilja se in i framtiden. 
 
Jag är kär i henne. Hon tog mitt hjärta med ett skott. jag vill ha diig och jag hoppas att du en gång blir min. 


Men men vad ska man göra, Jag går nu och lägger miig ska upp tidigt för jag kan :) Börjar skolan på tisdag :D 
 
men hoppas allt är bra med er och att ni gillar min blogg. Lämna gärna en kommentar 
 
Hare bra ! 
 
//// RP
 
 

Kommentar:
#1: xPrinseNx

Tack för hjälpen med rummet, blev ass bra :D riktigt nöjd :) bara säga t om du vill ha något före :) o äre ngn jag vet kanske? ;)

2013-01-07 @ 06:54:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: