robinpalmblad.blogg.se

2013-01-03
23:37:56

Tjenixen!
hej mina blogg läsare :) 
 
Min dag i dag har var ganska bra för att inte gjort så mycket har typ bara vandrat omkring här hemma och hjälp till med vissa saker. + jag vakna till efter mitt förra inlägg av att dom hade gjort om i min korridor ner till miig :P Dom hade tagit bort byrån och satt dit hyller. vart mycket plats :) sen lyssnade jag typ bara för musik ) 
 
Och jag vet inte om jag är den ända killer som vågar stå för att jag tycker om One direction :)
 
Nu om annat. 
just nu så spelar jag lite minecraft så här som avkoppling och ska snart ta och lägga miig i sängen är ganska trött :P 
 
Men ni får ha det så bra så länge tills jag vaknar eller så. 
 
Byebye 
 
//// RP 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: